24 Aralık 2013 Salı

Yine Büyüdüm - 2

Farkettim ki çevremdeki herkesin tanıdığı Betül farklı.
En sevgili iki dostun ikisi de başka Betüller bilmişler bugüne dek. 
Nöbetten gelsin de neşelendireyim diye beklediğim biricik doktorumun yanında bambaşka bir Betül.
Gelmiş geçmiş en sürpriz, en el emeği göz nuru doğum günü pastamın üzerindeki B, zaten kendi havasında, ona henüz ben de yabancı olabilirim, tanıştığıma memnun olmakla beraber.


Yine bir sorgulamalar, hayırdır Bet?
Yine büyüdüm'den beri neler var ellerinde senin?

Doğum günü kaçamağı kocaman üç günlük tatil sona erdi.
Mutluluk ve korku arası bir şeyler.

Bu hafta çok yoğun olacak sanki, üç maymun oynuyoruz içimizde şu an.
Her şeyi son ana bırakıp kaçtım, geri dönerken korkacağımı bilerek.

Olsun^^
Elhamdülillah! 
Güzel şeyler şefkatli de aynı zamanda, koruyucu bir de, korkulara karşı.
Böyle karışıp yetiştirme telaşındayken sakinleştiren bir mutluluk istiyordum, bu üç günün şükrü lazım şimdi.

Böyle zinciri atıp duran bir bisikletim vardı küçükken, pedalı hızlı hızlı çevirsem de gitmezdi artık o bisiklet. O pedalı çok hızlı çevirdiğim için de atmış olabilirdi o zincir aslında, neyse.
Durup bir ilgilenmek gerekirdi.

Şimdi rotamıza bakabiliriz o zaman^^
Bu hafta menümüzde bir adet devasa rapor, bir adet "I have no idea what this is all about" şeklinde ödev, iki okulun deadline ları ve bir adet yoğun haftasonu var.

Sınavdan korkma sınav senden korksun derdi babam hep.
Bu hafta benden korksun mu? Yok bence, iyi geçinelim. Korkmak zorunda değiliz ki, ben çok severim aslında verimli haftaları.
İyi polis kötü polis? Hope it works then^^

Bu doğumgünümü anı yapmalarla geçirdim hep.
Hep anı yapıyoruz ama bazen çok farkında olarak oluyormuş hani.
Gideceksin Allah'ın izniyle hani, diyen hediyelermiş hep.
Beni hatırla beni hatırla diyen anılarmış. 

Yeni yeni Betüller yapmışlar kendilerine bu anılar yüzünden, bilmiyorlar hiç.
Unutulmazlar o yüzden, Allah'ın izniyle:)

Allah nice hayırlı seneler nasip etsin^^
Sevdiklerine sevdirsin.
Sevdiklerini sevdirsin.

Kendi kendine doğum günü duası mı edilir ve yolculuk öncesi neden post yazıyorum soruları ile,
Betül


1 yorum:

  1. hani herkesin gözünde/yanında farklı bir Betül varmış ya, bir gün bir arkadaşım bana bu durumu şöyle anlattı çok hoşuma gitti seninle de paylaşayım; İnsanlar bir puzzle ın parçası gibi her kenarındaki girinti çıkıntı başka, ben seninleyken senin sağ tarafın benim sol tarafımla uyarken ve ben seni o tarafınla tanırken, başka bir arkadaşınla diğer yanın tamamlanır. Ama seni sen yapan tek tarafın değildir, tüm tarafların sensindir. Biz yeni Betül ü de sevdik:)

    YanıtlaSil