5 Temmuz 2014 Cumartesi

Yeniben

Blogum!
Hazirani kacirmadim, Haziran beni kacirdi.:)

Bir suredir bloguma ugrayamadigim icin bugun kendimi tutamadim galiba. Yavas yavas geri gelmeler basladi hani.

Yeni Betullerle tanisiriz arada biz.
Haziran biraz yogun biraz hatirlanasi oldu.

Cok sukur hep cok sukur.
Bu siralar maillerine donemediklerim olmustur mutlaka, insallah islerini halletmislerdir, simdi simdi geri donmeye calisiyorum maillerime siradan.

Ramazan!

Yeniben olmak icin ne guzelsin sen.
Ilk haftam icin uzgunum,  ama ama gambarimas! Son hafta yine yazacagim ve insallah gonlunu almis olacagim insallah insallah^^

Istanbul! 

Hep guzeldin, simdi giderayak tadini cikarirken icinde Ramazanla sana uzun uzun bir veda edebilirken daha guzelsin. Sevdiklerime sevdigim yerlerini sevdirirken, burda sunu yapmistim burda sunu gormustum diye anlatip anilarimdan ani yaparken daha guzelsin.

Okulum!

Biterken beni uzdun. Lise boyunca hayalini kurdugum yerde diplomami tutuyordum dun. 5 yildir yurudugum yerleri sevdiklerime yuruttum dun. Kizdiklarimi agladiklarimi unuttum dun. Sadece sevgim kaldi, dualarim emeklerim ve kocaman bir elhamdulillah kaldi.

Yeni dualar ve yeni hedefler gunu. Dusunmeceler ve ozlemeceler gunu.
Sakin gun, mutlu gun, 
Sakin Betul, mutlu Betul
Boyle kal!

Selametle
Bet

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder