1 Kasım 2013 Cuma

Gülü Seven

Dikenine katlanır-mış.
Annemin favori cümlelerindendi galiba, çocukluğuma inersek^^
Ben hep bir şeyleri kocaman sevdiğim için olabilir mi acaba.

Betül deyince akla, tamam şimdi buldum!

Evet, Genetik.
Baya baya diken bu defa.

Öyle aylarca Güvender Fizik çözmeye benzemiyor şu an dikenine katlanmak, Bet.
İnanmayacaksın ama, daha zor.

Hazır hayatım benden ileride bir timeline da ilerliyorken ben de lisedeki Betüle tavsiye vermeye başlamışım, ne güzel.

Son bir haftadır insanlara sızlanamadığımda da kendi kendime söylediğim şey: hayatım yetişmiyor benim.
Son bir haftadır da labdayım hani, lab mutluluk değil mi Bet?!
Elhamdülillah, öyle. Hala. Deneyim çıkmamış olsa bile. Hain qPCR! o.O
Ama işte işim gücüm lab olsaydı mesela. Betül laba gel çalış, işin bu olsun senin.
Agreed!

Derslerim sınavlarım ödevlerim raporlarım ve makineye sığmayan bulaşıklar bile sorun değil aslında.
Başvurularım!

Bir şey yapabildiğim de yok düşününce, statement of purpose taslağım dışında bitirebildiğim. Lablara bakınmak ve hayal kurmak dışında bir de. Başvurulara tam hazır olaydım!
Saatlerimi harcayıp bir şey yapamamış olmak, bence buldum, beni en çok hayal kırıklığına uğratan şey olabilir. Bazen oluyor ama işte,napalım nasip. Geçsin diye bekleyelim, Cuma gecesiymiş hem bunları yazarken, dua edelim^^

İşim gücüm lab olsaymış dedim ya,işte tam da onun için doktora yapmam lazım, okullar, alın beni olur mu?
Bunu statement of purpose' a ekleyeyim ben en iyisi^^

Hazır tardis modunda bir yazı yazmışken, 1 sene ilerideki Betül, biraz moral versen diyorum.
Amerika çok güzel, gelsene diyebilirsin mesela:)
Doktora çok eğlenceli, çok öğreniyorum desen harika olur. Rotasyondasın gerçi, tamam, ne konuda çalışmaya karar verdiğini soracaktım vazgeçtim.
Zamanımı çok verimli kullanabiliyorum artık ben desen de baya mutlu olurum aslında.
Duymak istediğim daha çok şey var bir de hakkında, ama yazmaya kalkınca otomatik olarak silinen cinsten onlar, neyse:)

Hicri yıl biterken, hayat planını da hatırlatmak isterim sana Bet,

Şimdi bakalım yarına ödev yetiştirebilecek miyiz,
Selametle

Betül

PS: Yazının başlığı inanılmaz arabesk görünmeye başladı gözüme şu anda yalnız. Seven yerine 7 yazmak aklıma gelmiş bulunduğu için an itibariyle yazıyı bırakıp kaçıyorum, korktum kendimden o.O







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder