13 Ekim 2013 Pazar

Partiden Kalanlar ve İlk Resimli Post

 Organel duvarımız!


 Makalenin ilk sayfasının diplomamsı halleri


 Ellerimizle dikip kesip biçip hazırladığımız, takan herkesi şirin birer bilim adamına dönüştüren papyon ve gözlüklerimiz:)

 Bölünmekte olan kardeş hücreler temalı pastamız- maşallah ev arkadaşlarıma benim!
Evet, tadı da güzeldi:)
Ve evet, devamı gelecek inşallah aklımda milyonlarca şekil oluştu pastası yapılacak:) Tabi resimleri buraya koymayacağım, o ayrı.
(London London masa örtüsü de manidar!)

Benim meşhur kromozom kupamın içerisine yerleştirilmiş, radyoaktivite işareti ile süslenmiş pipetlerimiz:)

Salı günü partimizi yaptık, buradan ev arkadaşlarıma Allah razı olsun duaları ediyorum:) Post biraz gecikti, ben bu hafta uykusuz geceler ve yoğun gündüzlerle okula yetişmeye çalıştığım için, şu an bir haftalık kamp-tatilime başlarken ancak yazabildim. Üstelik Benim Minik Virüslerim yine iş başında. Hastayım.

Bunları buraya koydum ki, önümüzdeki aylarda doktora başvurularım için yorulduğum anlarda beni motive etsinler Allah'ın izniyle. 

Its gonna be hard!
Ama napalım, gambarimasu!
Böyle arkadaşlarım var elhamdüllillah.Sevincimle sevinen. Hatırlar hatırlar şükreder Betül artık inşallah.
Amerika'ya doktora kabulü alabilirse bir de, inşallah onu da kutlarız diye mesaj içerikli yayın yapar.:) Parti olmasa da olur, dua eden gülümseyen içini ısıtan insanlar olsun, daha ne istesin Betül onlardan.

Etrafımda olmasını istediğim insanlar ne çokmuş, çoğalırmış her gün bir de.
Uzakta da olsalar muhabbetleri daim olsun istediğim insanlar.
Uzaklara gidersem Allah'ın izniyle yine de Allah muhabbetimizi dostluğumuzu daim eylesin, diyor burada yazar. Dua ne güzel bir yer buluşmak için diyor.

Bugün de graduate school taraması yaptım bütün gün. Okullar ne güzelsiniz siz öyle!
İstişare edilecek daha, sonra da başvurular için belgeler toparlanacak inşallah.
Bu arada da içimde güzel müzikler çalıyor olacak kendiliğinden inşallah şimdi olduğu gibi, inşallah güzel olacak. 


Şimdiden bu süreçte destekçim olan- olmaya devam eden- olmayı planlayan herkese teşekkürlerimi iletirim efenim. Bir subggroup var yine aklımda, ama onu yayınlanmayan postlarıma saklayayım. Hala online bilgi paylaşımında sınırlara inanmak istiyorum zira. Blogumda bazen kendi sınırlarımı aşmış olsam da.


Bir de blogumda faydalı bir şeyler bulup duasını esirgemeyenlere de teşekkürler, Allah razı olsun, hayra niyet edelim, işlerimiz kolaylaşsın.
Birbirimize yardım edelim sonra, vesile olalım.
Arefe günü heyecanıyla,
Betül


4 yorum:

  1. bence arkadaşlarınız sizi çok seviyormuş çok kıskandım, keşke bana da böyle şeyler yapsalar... bence arkadaşlarınıza bol bol hayır dua edin, çok şanslısınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elhamdülillah, evet dualar ediyorum onlara.
      Allah herkese nasip eylesin.

      Sil
    2. bence daha iyisini yapabilirlermiş bazıları çok dandik duruyor mesela papyonlar daha çok kurdele gibi...

      Sil
  2. ben pastaya bayıldım yhaa, eminim çoq lezzetlidir :(

    YanıtlaSil