26 Ağustos 2014 Salı

Kızdım

Ara ara ayni seyle imtihan oluyorum.
Ama bugun aklima geldi, bu uzuldugum seylerden ne motivasyon cikarabilirim neye bunlari hatirlayip azimle sarilabilirim diye.

Soyle ki, akademide benim gordugum kadariyla soyle bir kisir dongu mevcut.

Aileden parasi olan ve ayni zamanda akli basinda olan ogrencimiz bu parayi egitimine harciyor, staja gidebilmek icin belgeler ve vizeler kabuslarina girmiyor mesela burslu program aranmiyor, sponsor diye gezinmek zorunda kalmiyor. Cogu zaman kendini pazarlamasi bile gerekmiyor why cunku zaten karsidaki adama masrafi yok. Lisansini boyle parasini guzelce yurtdisi tecrubelerine yatirarak gecirmis gencimiz, lisansustunde zaten sansini arttirmis oluyor. Diyelim cok arttiramadi, money still helps, egitimini yine kendi parasiyla karsilayabiliyor. Sonra guess what? Burasi en az ilgimi ceken kisimdi ta ki az sonra yazacagim projeme kadar. Bu noktada iyi bir egitimden sonra gelen iyi bir isle bu defa iyi para kazaniyor, iyi yerlerde oluyor. Hadi bakalim bastan, onun cocuklari icin donuyor bu defa carklar.

En az ilgimi ceken kisim dedim cunku isimin bana cok para kazandirmasiyla, hatta bana para kazandirmasiyla bile cok ilgilenmedim ben. Sadece, cok seviyorum cok mutlu oluyorum haz aliyorum birseyler uretirken. Bu sevgimde bir amac vardir bir hikmet  vardir diye dusunuyorum hep. Benden bir murad vardir diye. Bilinmeyen birsey bilinir olurken ben cok heyecanlaniyorum. Muslumanlar boyle yerlere gelsinler istiyorum cok.

O yuzden no, artik parayla gecici bir iliski kurmaya karar verdim. Cok sevdigim bir buyugum demisti ki dunyaliklar sandal gibi olsun kullanin, arac olsun onunla suyun ustunde kalip isinize bakin mesela. Ama delik acilirsa kalbinize amaciniza karisirlarsa bogulursunuz demisti. O yuzden yuzeysel iliski, amacsal iliski degil amacim hic sadece para olmasin Allahim, amin.

Neyse bu gecici iliskiyle bi suru  para biriktirip, ileride bir gun bana su an lab ararken qualificationlari tamken, CVsinde bir problem yokken belge isleri yuzunden biricik genetiginden uzak kalmis Betulu hatirlatan musluman ogrenciler arayip bulup onlara imkanlar vesilesi olabilmek istiyorum. Isbu niyetimi niye buraya yazdim, cunku bana nasip olmazsa birilerinin aklina daha dussun diye. Telif hakkim filan yok, yapabilen lutfen lutfen bu projeyi yapsin ben de sevap kazanirim belki hem, hmm? Belki toplanir beraber yapariz, kocaman bir kurulus oluruz, hmm?

Kızgın uzgun ve hayal kırıklıgına ugramis hissediyorum.
Ama that is unfair demedim ve demeyecegim, cunku Allah adil. Herkese baska baska nimetler verir ve her esitlik adalet degildir. Her serde gormedigimiz bir hayr vardir mutlaka ve her an sukredecek nimetler bulmali musluman. Kendime hatirlatmam gerekti bunlari bugun. Korkmaktan kuculecegim yoksa suracikta, icime kacacagim.

Benim icin hazirlanmis neler var acaba onumde bilmedigim, olmasini istedigim seyler olmazken goremedigim. Sonradan iyi ki boyle olmus bak her iste bir hayr varmis diyecegim.

Anyway, su an yazmazsam rahatlayamazdim ve saat farki da elimi kolumu bagladi.
Dua istiyorum.

Selametle
Betul

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder