19 Eylül 2014 Cuma

Geneticist

O kadar yazmak istedim ki!

Bugun ben ilk kez I am a Geneticist dedim^^
Genetik`i kazandim demek, Genetik okuyorum demek de beni mutlu ederdi hep sukur sebebiydi hep lutufttu.
Ama artik isimin adi olmus, sifatim olmus ya kocaman sukurler olsun^^

Okulumun bitmis olmasi ilk kez bu kadar gercek, ilk kez huzunden baska bisi hissettirdi hem.

Hani cekilin ben doktorum gibi havali durmadi tabi ama, boyle minik minik baloncuklar yine renkli renkli hani.
Oyle tatli bisiymis.

Makaleme geri donuyorum evet tamam,
Ne cok oyalandim bugun-.-
Selametle
Betul

2 yorum:

  1. Esselamün Aleyküm öncelikle mezuniyetiniz ve yeni labınız hayırlı olsun demek istiyorum :) Blogunuzu yeni keşfettim.Yardımsever, içten, samimi, bol şükürlü çok tevekküllü yazılarınızı zevkle okudum :) Rabbim her daim yâr ve yardımcınız olsun..Başarılarınızın devamını diliyorum. Gün gelir buradan yeni buluşlara imza attığınızı okumak nasip olur inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ve aleykumselam ve rahmetullah:)
      Allah razi olsun, cok kiymetli bu yorum icin. Mutlu mutlu oldum:)
      Yazilarim kendimi ikna etmek icin, estagfirullah, Allah cok sukreden cok tevekkul sahibi kullarindan eylesin hepimizi:)
      Ne guzel dua!^^ Insallah insallah:)

      Sil