13 Mayıs 2012 Pazar

Ben Geldim!

İlk yazım!
Sonrasında silme ihtimalime güvenerek, başlangıç yazılarında kötü olduğumu bilmeme rağmen yazıyorum:)
Burası benim karalamalarımın bir kısmını tutmayı planladığım yer. Belki ara sıra, kaçıp saklanmayı umduğum yer.
En önemlisi, "bana hiç yardım eden olmamıştı ki" mızlamalarım için ne zamandır yapmayı planladığım yer burası:)
Hakkımda kısmını yazamadım, olmadı, kısmet gelecek günlere artık, nasip olursa:)
Kısaca; Genetik 2. sınıfta, fazlasıyla heyecanlı, hevesli, hayaller kurmakta olan bir öğrenciyim desem, belki biraz bahsetmiş olurum kendimden.
Bu blogta tecrübe ederken uğraştığım, uğrunda zorluklarla karşılaştığım şeyleri yardımcı olması için başka insanlara anlatmak istiyorum. 
Tabi bu arada gevezelik etme hakkı da tanıdım kendime baştan:)
Yavaş yavaş işe koyulayım ben o zaman,
Tam burda yine görüşmek üzere,
Selametle...
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder