20 Ağustos 2012 Pazartesi

Eid Mubarak!

Salam Alaykum!
Ramazanı Krallıktan uğurladık, ve finali de sevgili Erasmus yoldaşımla Cambridge'de yaptık elhamdülillah.
Ramazan panayırı diye bir şeye tanık oldum ilk kez...
Kendimi "ait" hissettim, bütün hissettim, sıcacıktı ortam.
Selamlaştık, tanıştık, muhabbet ettik ve bayramın gelişinin mutluluğunu paylaştık.
Çoğumuzun tüm akrabaları burada değildi,ama zaten müslüman müslümanın kardeşi değil miydi, birbirimize sarıldık biz de.
Hayatın unutulmaz olayları olur, zamanları olur... Ama bir de unutulmaz hisler vardır benim için. İşte dün bütün bir gün öyle bir his içinde idim. Hala da düşününce mutlu oluyorum o yüzden olur da unuturum diye bloguma yazayım^^
Biz de yapmalıyız dedim içimden, ailemizle bayramlaştıktan sonra biz de ortak bir alana gidelim hep beraber, beraberliğimizi bağımızı ve muhabbetimizi kuvvetlendirelim. Öyle ki biz de yoldan karşıya aynı alana bayramlaşmaya giderken, otobüsler durup beklemek zorunda kalsın trafiğimizden^^(Bugün işe otobüsle giderken bayramlaşmaya akan kalabalık nedeniyle durup, trafik polislerinin geç onayını bekledik de^^)

Blogumu okuyan herkesin bayramını kutluyorum, Allah bir sonraki Ramazan a sağ salim, hayırlısıyla eriştirsin bizleri. Müslüman kardeşlerimizle bağımız daha güçlü muhabbetimiz daha fazla olsun.

Krallıktan dualarla bu defa^^
Betül

1 yorum: