10 Ağustos 2012 Cuma

Nokta Değil Virgül

Neler oldu blogumda?
Yazılarım nereye gittiler?
Blogumu okuyan bir sürü insan olmadığını biliyorum, böyle bir amacım da yoktu nitekim. Ama birkaç kişi vardıysa da, açıklama yapma ihtiyacı duymaktayım.
Bu 3 ay blog yazmayı sevdim, sanal alemde bilgi karmaşası olayına, herkesin herkes hakkında çok kolay bilgi sahibi olabilmesi fikrine karşı olmama rağmen; bunlar bu küçük deftere yazmak fikrinden beni alıkoyamadı.
Ama kontrolü kaybetmeden önce, blogumu olması gerektiği formata döndürmek istedim.
Açıkçası blogumu kapatmak istemediğim için, revize etme kararı aldım.
O yüzden şimdilik blog macerama nokta değil virgül bu. En azından öyle düşünmek istiyorum, olmaz mı?
Yazı yazmaya devam edeceğim nasipse, umarım benim anlatmaya gönüllü olduğum konularda yardıma ihtiyacı olanlar okumaya devam ederler.
Mesela Genetik hakkında yazma sözüm vardı kendime ve Genetik hedefleyip yolu buraya düşmüş olanlara, bunu gerçekleştirmek ilk hedefim şu an. İngiltere ye gelen yol nasıl, bu yol İngiltere de nasıl, bir anlatayım istiyorum bildiğim gördüğüm kadarıyla. Yeri gelmişken, yazı yazmamı beklemeyip bölümle alakalı sorusu olanlar birgenbirben@gmail.com mail adresinden bana ulaşabilirler. ( Bölümü isterken bana öyle genel yazılar yetmiyordu mesela, birine sorabilme imkanım olsun çok istemiştim. )

İsteyince değil de, istemsiz olunca kısa yazabiliyormuşum,
Krallıktan iftar öncesi heyecanı ile,
Betül

6 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Yazarken aklıma gelmedin değil:)
      Sana daha çok fotoğraf sözü veriyorum özür mahiyetinde:)
      Yazıcam inşallah daha gitmiyorum^^

      Sil
    2. Yazı da istiyorum. :P

      Sil
  2. Ben de çok üzüldüm daha yeni bulmuştum oysa ki :( Ama yazılarını bekleyeceğim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama beni susturamazsin sonra; yazilarini bekleyecegim dersen^^
      En kisa zamanda virgulden sonrasi geliyor insallah:)

      Sil
    2. Susmanı isteyen kim :) İnşallah ^^ Her fırsatta gelip bakarım ^^

      Sil